تجلیل از خانواده شهید رئیسی به نیابت از سردار دلها 

تجلیل از خانواده شهید رئیسی به نیابت از سردار دلها 

تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹
بلوچ بامری گفت: یکی از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده معظم شهید علی رئیسی به نیابت از سردار دلها در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم است.

«بلوچ بامری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج در هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده معظم شهید علی رئیسی به نیابت از سردار دلها در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج افزود: به همین منظور با در دست داشتن عکس شهید سلیمانی به دیدار این خانواده معظم رفته و از آنها تجلیل کردیم.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی با محوریت آثار هنری در خصوص دفاع مقدس بود که با استقبال بازدید کنندگان مواجه شد.

بلوچ بامری ادامه داد: از دیگر برنامه های کانون، توزیع ۲۰ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، مرغ منجمد، ماکارونی، سویا و عدس بود که در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج ابراز کرد: علاوه بر این نیز ۵۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پس از پخت، بسته بندی شده و سپس در بین خانوارهای نیازمند توزیع شدند.

وی اظهار کرد: همچنین با مشارکت جوانان مسجدی کانون، آش نذری پخت شده و در بین اهالی روستا توزیع شد.

بلوچ بامری اضافه کرد: فضا سازی مسجد متناسب با دفاع مقدس و نیز پخش نواهای دفاع مقدس از بلندگوهای مسجد، از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج عنوان کرد: علاوه بر این از طریق فضای مجازی اقدام به انتشار فرازی از وصیت نامه شهدای دفاع مقدس و به ویژه شهید سردار سلیمانی کرده و عکس نوشته هایی نیز از این شهدا منتشر کردیم.

پایان پیام/ 586